Thursday 29 January 2015

Povratak otpisanih

Nije me bilo dugo na blogu, po mom mišljenju, predugo. Poslovne i druge obaveze su me odvukle na neku drugu stranu i nije mi ostajalo previše energije da se vratim svojoj prvoj ljubavi, pisanju. 

U stvari, imam dosta tektova koje sam pisala u međuvremenu, ali ih eto nisam objavljivala. Sada planiram da ih malo prilagodim, jer su pisani za knjigu i da krenem redom. Ovaj blog je i bio zamišljen kao dopuna radu sa klijentima i poznanicima, koji dođu na astro konsultacije, a dobiju više nego što su tražili :-)

Hvala vam na strpljenju, hvala svima koji su se raspitivali kada će neki novi tekst da bude objavljen, evo da vam mahnem u prolazu i da se javim da sam ponovo tu. Glavna tema sledećih nekoliko tekstova je i dalje ljubav, zato što je većina pitanja koje dobijam vezana za ljubavne odnose, izbora partnera/partnerke, problema u odnosima, itd. 

Ljubac! 








No comments:

Post a Comment