Sunday 19 July 2015

Intermezzo

Dragi moji,
Znam da  me nije bilo nekoliko meseci, ali zaista nisam imala vremena za sve.
Ove sedmice okačiću nekoliko novih tekstova, pošto sada već mogu da odahnem, a i više nisam u zombi stanju u kome sam bila proteklih nedelja. Četiri ispita i isto toliko kolokvijuma plus istraživački projekat i sve to sabijeno u 6 nedelja je mnogo. Ali ne žalim se :-P  

Bila sam rasprodata i trčala sam između puno sitnih obaveza. Mojih 20 godina od mature, mala matura starijeg sina, malo matursko veče, upis u srednju, moji kolokvijumi i ispiti i rad na projektu, posao-kuća-deca-pas-prijatelji-kafenisanje :-)
Sve smo uspeli da uradimo kako smo i želeli, i stariji sin i ja, tu smo negde, na više od 94% uspešnosti :D

Hvala vam svima na podrsci, znači. Uz malo sreće i mnogo više truda, trebalo bi da konačno diplomiram sledeće godine, a ovo pišem da bih vam rekla, pogotovo ženama, da nikada nije kasno da sledite vaše snove. Nije lako, pogotovo u ovim godinama i okolnostima, ali svaki korak vredi. 

Ljubim vas  i kuckamo se!



No comments:

Post a Comment